Inne badania

Oceniają nas pacjenci
w portalu Regulamin opinii Zobacz wszystkie opinie

W gabinecie okulistycznym w Mszanie Dolnej przeprowadzane są również badania okulistyczne jak:

• Badanie przedniego odcinka i dna oczu w lampie szczelinowej CSO SL-9800 5F LED DIGITAL
  • Badanie ostrości wzroku i dobór okularów lub soczewek kontaktowych (przy użyciu Foroptera automatycznego NIDEK RT-3100U lub tradycyjnie z użyciem kasety szkieł próbnych)
  • Pachymetria – pomiar grubości rogówki
  • Gonioskopia – badanie kąta przesączania oka w trójlustrze Goldmana
  • Laseroterapia w zaćmie wtórnej i jaskrze wąskiego kąta – Laser YAG – Optimis II firmy Quantel Medical
  • Badania kierowców i kandydatów na kierowców kat A, B , T
  • Badania wstępne i okresowe do medycyny pracy
  • Konsultacje okulistyczne dla innych specjalistów (u pacjentów z cukrzycą, nadciśnieniem tętniczym, chorobami z autoagresji, chor. układowymi, chor. tarczycy)
  • Kwalifikacje do zabiegów operacyjnych
  • Kontrole pooperacyjne
  • Badanie wydzielania łez test Schirmera

Nie musisz wierzyć nam na słowo, ale przekonaj się na własne oczy.

• Wszystkie badania w naszym gabinecie okulistycznym przeprowadzane są pod okiem doświadczonego lekarza specjalisty okulistyki Bartłomieja Jewiarza.
  • Gwarantujemy najwyższa jakość dzięki diagnozowaniu i leczeniu najnowocześniejszą aparaturą wykorzystywaną w okulistyce.

Chciałbyś zbadać swoje oczy? Nie zwlekaj. Badanie pomoże Ci ustalić przyczyny Twoich problemów.

Badania w naszym gabinecie okulistycznym w Mszanie Dolnej przeprowadza doświadczony lekarz Bartłomiej Jewiarz.

Przy użyciu nowoczesnego i profesjonalnego sprzętu okulistycznego, który precyzyjnie wykonuje badania. Dzięki zdobytej wiedzy i wieloletniej praktyce okulistycznej wnikliwe i starannie diagnozuje choroby i wyznacza plan leczenia.

Z życzliwością i cierpliwością wyjaśnia pacjentom każdą niezrozumiałą dla nich kwestię.